Midea - chiński potentat branży AGD wchodzi na polski rynek
Na polski rynek AGD wchodzi kolejny wielki światowy gracz. Polscy konsumenci jako jedni z pierwszych w Europie mogą kupić chłodziarko-zamrażarki, winiarki i zamrażarki pod marką Midea. Według instytutu badawczego Euromonitor International Limited, Midea była numerem 1 na świecie wśród producentów urządzeń gospodarstwa domowego w 2019 r.
2020-01-21, 15:30

Prawie 40 mld USD rocznego obrotu, ponad 150 tys. pracowników na całym świecie i 312. miejsce w rankingu 500 największych na świecie firm pod względem przychodów Fortune Global 500 – to tylko kilka faktów, które pokazują siłę Grupy Midea. Jako największy na świecie producent AGD, Midea w swojej ofercie posiada bardzo szerokie portfolio produktów, obejmujące urządzenia chłodnicze, pralki, kuchnie, klimatyzatory, odkurzacze, małe AGD i inne.

W przeszłości Midea słynęła przede wszystkim dużymi możliwościami produkcyjnymi, z których chętnie korzystały inne światowe marki AGD. W ostatnich latach Grupa postawiła dodatkowo na promocję marki własnej, rozszerzając katalog produktów z logo „Midea”. Polska jest jednym z pierwszych europejskich krajów, w których te urządzenia są już dostępne. W pierwszej kolejności na rynku pojawiły się chłodziarko-zamrażarki i zamrażarki, następnie chłodziarki do wina, a w przyszłości niewykluczone jest poszerzanie portfolio o kolejne grupy produktowe.

Oficjalnym wyłącznym dystrybutorem marki Midea w Polsce jest firma 12BUY Sp. z o.o. Osoby odpowiedzialne za rozwój marki to Bartosz Jeziorański, były dyrektor generalny Haier na Europę Środkowo-Wschodnią i Jakub Karasek – były Marketing Manager w Haier Poland.

- Współpraca z tak solidnym i silnym partnerem to nie tylko wyzwanie, ale także duża odpowiedzialność. Powierzenie nam zarządzania marką Midea na polskim rynku, który staje się jednym z pierwszych w Unii Europejskiej, gdzie dostępne są urządzenia tej marki, to wyraz zaufania i uznania dla dotychczasowych osiągnięć naszego zespołu. Na dobre partnerstwo przekładają się także na pewno pierwsze rynkowe sukcesy, które sprawiły, że dosłownie w kilka tygodni Polska stała się bardzo istotnym rynkiem zagranicznym w strategii Grupy – komentuje Bartosz Jeziorański.

Produkty pod marką Midea są już dostępne w Polsce w sklepach internetowych uznanych sieci specjalizujących się w AGD, można je także znaleźć w wybranych sklepach stacjonarnych.

W ostatnim czasie o marce Midea było także głośno m.in. ze względu na ogłoszenie współpracy pomiędzy Mideą a klubem piłkarskim Manchester City. Midea została oficjalnym partnerem angielskiego klubu na sezon 2019-2020.

KONTAKT / AUTOR
Jakub Karasek
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.